Domů > Dálkové Ovládání Bike zadní Světlo Vodotěsné Chytré světlo na Kolo Zadní Světlo Bezpečnostní blinkry Světla, Cyklistické Příslušenství

307.76 Kč

• Model LED Korálky: led
  • Značka: Uranusfire
  • Číslo Modelu: 2-v-1 Sedlovka kolo zadní Světlo

Dálkové Ovládání Bike zadní Světlo Vodotěsné Chytré světlo na Kolo Zadní Světlo Bezpečnostní blinkry Světla Cyklistické Příslušenství vlastnosti Produktu: funkce dual-použití zadní světlo a blinkr pro snadné použití.Na přelomu světla tip funkce žluté světlo na displeji, jednoduché a přehledné.Bezdrátové dálkové ovládání, jednoduché a pohodlné, snadno se instaluje, dvě velikosti gumových kroužků, vhodný pro všechny velikosti řídítek.Prostřední tlačítko na dálkovém ovládání můžete ovládat červené LED výstražné světlo zadní světlo, a levé a pravé tlačítko, respektive ovládat žlutá LED ukazatel směru na zadní světlo.Povrch IPX2 vodotěsné efekt je zvláště vhodný pro noc na koni a použití v nízké viditelnosti.To nepodporuje potápění, sucho v době po navlhnutí v dešti, skladujte ji v suchém místě.Vestavěná 500mah dobíjecí baterie.Dálkové ovládání instrukce: 1. Odbočit vlevo tlačítko: Stiskněte tlačítko doleva tlačítko, tlačítko bliká kontrolka, zadní levé směrové světlo bliká, pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka. 2. Doprava tlačítka: Stiskněte pravé tlačítko zapnout tlačítko, tlačítko bliká kontrolka, zadní pravé směrové světlo blesku es, pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka. 3. Indikátor LED tlačítko: Stiskněte LED tlačítko, tlačítko, indikační světlo je vždy na červeném světle na zadní světlo je normálně na; stiskněte LED tlačítko znovu, tlačítko bliká kontrolka a červená kontrolka na zadní světlo bliká.Stiskněte LED tlačítko třetí čas vypnout červené světlo na zadní světla.Zadní světlo: Spínač, tlačítko, červená LED kontrolka, žlutá LED kontrolka.Balení seznam: 1*Pronájem světlo 1*Auto světlo upevňovací popruh 1*Dálkové ovládání 1*Dálkové ovládání montážní základně 2*Dálkové ovládání upevňovací popruh 1*Nabíjecí kabel

Štítky: měšťák led, kolo lampa usb, přesmykač mtb, inteligentní žárovka e27 dálkové ovládání, kolo turn, kolo zadní světlo lampa, kolo turn, zelené světlo žárovka dálkového ovládání, hrudník led, přesmykač zadní.